!css

Řekněte nám, jak jste s námi spokojeni

Jsme rádi, že jste zavítali na naše stránky a chcete se s námi podělit o vaše názory. Pochvala nás vždycky potěší. Pokud jsme ale udělali něco jinak, než jste očekávali, nebo se nám něco nepovedlo, dejte nám to také vědět. Každou zpětnou vazbu chápeme jako příležitost, jak zlepšovat a rozvíjet naše služby.

Jak nás kontaktovat

  • Obraťte se na svoji kontaktní osobu ve SGEFu.
  • Zavolejte nám na tel. 955 526 700 (non-stop)
  • Pošlete nám dopis:
    SG Equipment Finance
    Specialista kvality a zákaznické zkušenosti
    nám. Junkových 2772/1
    155 00  Praha 5


V případě stížnosti nám, prosím, celou situaci podrobně popište a připravte si všechny související dokumenty. Pokud je to možné, rovnou je přiložte ke zprávě.

Přijetí stížnosti vám potvrdíme do pěti dnů a následně ji důkladně prošetříme. Nejpozději do jednoho měsíce od data podání stížnosti vás budeme informovat, jak jsme ji vyhodnotili.

Věříme, že společně najdeme řešení.
 

Pokud však stále nebudete spokojeni, můžete se obrátit na ombudsmana Skupiny Komerční banky:

  • ombudsman@kb.cz
  • Adresa:
    Ombudsman Skupiny KB
    nám. Junkových 2772/1
    155 00 Praha 5

Činnost ombudsmana upravuje Charta ombudsmana Skupiny KB.